Recenzja fotoksiążki od Saal Digital

Dzięki uprzejmości firmy Saal Digital otrzymaliśmy możliwość przetestowania fotoksiążki, którą zapewne dobrze znacie. Jest to bardzo ciekawa alternatywa dla  osób, które chcą zgromadzić swoje zdjęcia w jednym miejscu. Jesteście ciekawi jak u nas sprawdziła się fotoksiążka, czy przeszła moje oczekiwania? Zapraszam do czytania.


 Saal Digital - co to za firma?
 Saal Digital należy do wiodących europejskich producentów fotoproduktów.

 ,,Żyjemy i pracujemy z pasją do fotografii. Z profesjonalnym podejściem dążymy do osiągania naszych głównych celów: wysokich standardów jakości, zadowolenia naszych klientów i pracowników oraz stałego rozwoju naszych innowacyjnych fotoproduktów. Jako nowoczesny dostawca internetowy oferujemy wysokiej jakości naświetlane i drukowane fotoprodukty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy jak np. dibond, pleksi czy forex oraz fotoprezenty"


     Projektowanie i zamawianie
 Aby zaprojektować i zamówić naszą fotoksiążkę, trzeba pobrać specjalną aplikację, która dostępna jest na stronie producenta (www.saal-digital.pl). Jest ona bardzo łatwa w obsłudze. Jak zainstalujemy ją na swoim komputerze, czas zacząć projektować. Wybieramy m. in. format naszej fotoksiążki, ilość stron, rodzaj okładki, papieru oraz zdjęcia, jakie chcemy w niej umieścić. Możemy również skorzystać z gotowych szablonów albo stworzyć swoje. Kiedy nasza książka będzie gotowa, przechodzimy do zamawiania. Klikamy ,,Dodaj do koszyka" i dalej kierujemy się za pomocą wskazówek.



Wysyłka
Paczka została do mnie dostarczona za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Zrezygnowałam z błyszczącego papieru, dlatego też nie musiałam dopłacać 20 zł za kuriera.Zamówiłam ją w poniedziałek i  po kilku dniach była już u mnie. Firma dostaje ode mnie za to wielkiego plusa, nie zapominajmy, że paczka idzie aż z Niemiec! Fotoksiążka została solidnie zapakowana, w gruby karton oraz folię bąbelkową.



Nasza fotoksiążka
 Nasza fotoksiążka ma 26 stron, błyszczącą i twardą okładkę oraz matowe strony. Wykonana jest w wymiarach 15 x 21 cm. Okładkę zdobi duży, fikuśny tytuł, który brzmi ,,Majlo. Wspaniałe chwile zamknięte w kadrach".  Pokusiłam się, aby dodać mój ulubiony psi cytat, który znajduje się pod tytułem w delikatnej, szarej ramce. Z tyłu okładki jest zdjęcie Majla w chmurach. Kadry, które znajdują się w środku starałam się podzielić na grupki tak, aby na każdej stronie było kilka zdjęć, które kolorystycznie do siebie pasują. A zdjęcia bliższe mojemu sercu starałam się dać na dwie strony, aby były większe. Jesteście ciekawi jak mi wyszło? Poniżej znajduje się namiastka mojej pracy.


Jakość
Jakość fotoksiążki jest bardzo wysoka. Zdjęcia mają prawidłową ostrość oraz kolory (na powyższych zdjęciach, jedna część obrazu jest mocniejsza a druga jaśniejsza - jest to efekt światła a nie wina firmy). Okładka jest twarda i mocna. Strony są grube, dobrze zszyte. 


Nasza opinia
Fotoksiążka jak i sama firma zrobiła na mnie bardzo duże i dobre wrażenie. Firma bardzo uprzejmie mnie obsłużyła. Jak już wspominałam na wstępie, taki rodzaj zebrania zdjęć w jednym miejscu w postaci książki, to świetna pamiątka na długie lata i bardzo ciekawe rozwiązanie dla fotografów. Jestem bardzo zadowolona z naszego produktu. Kolejna fotoksiążka? Tylko z Saal Digital!

Na koniec chciałabym bardzo podziękować firmie Saal Digital za zaufanie i możliwość testów. Wspaniale było testować produkt tak wysokiej jakości, jakim jest fotoksiażka.
Dziękujemy!




My już mamy swoją fotoksiażkę a ty?
Weronika i Majlo

10 komentarzy:

  1. My także mamy :)
    Świetny pomysł na okładkę! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem czytałam u Was recenzję :)
      Bardzo dziękuję!

      Usuń
  2. Fotoksiążka Saal Digital jest naprawdę dobrze wykonana i stanowi świetną pamiątkę.
    Również ją posiadam i jestem bardzo zadowolona.
    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śiewtna jest!<3 Niestety nam sie nie udało przetestować

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, okładka powala! świetny pomysł, sama na to nie wpadłam, że można tak pokombinować opcjami.
    My też testowaliśmy i jestem nią zachwycona, co więcej polecałam ją znajomym, bo naprawdę warto mieć taką pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotoksiążka naprawdę robi wrażenie! Bardzo ładna, przejrzysta recenzja. Przyjemnie się czyta twoje posty! :)
    Czekam na kolejne i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam również :D

      Usuń